how come it's so damn hard? wish i stopped feeling this broken, but in the end you're the only one i want. Just want you to open your heart, let me in

och vem har en drös med foton från högstadiet? sophia, jag har många fina på dig och din gula jacka!1
Har haft sådär mycket i tankarna ett bra tag, lättade på dom igår. Jag har svårt att säga till när något inte är rätt och jag hoppas du verkligen förstod det jag ville säga.
Dagen har varit allmänt seg, många trötta vänner, knasiga hej & pastellkritor som inte velat samarbeta.
Och nu ska jag härmasapas (sophia, jag vet att du var först!!1) men mina vänner är finisar, finare än finast. ♥

och ja, jag är lika snurrig i huvudet som det här inlägget.

Kommentarer
Postat av: sarah

Guuuuuuuuud va söt! mimi moe :)

2010-04-14 @ 11:35:32
Postat av: anchi

ååhh den där bilden kommer jag ihåg till och med! haha.



♥♥♥

2010-04-14 @ 15:57:46
Postat av: sophia

ja men det är på ett bra sätt alla blev copycats för då fattar jag att ni också är glada!

gula jackan :'( (L)

2010-04-14 @ 19:44:30
URL: http://merde.devote.se
Postat av: rebepppo

haha söt tjeeeeeej! PUSS på dig och armén <3

2010-04-14 @ 22:31:00
URL: http://rebeckaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0