jag vet, jag såg det på facebook!


dubbelt upp
okej, för det första så glömde jag mitt påskägg hos hampus pga att jag i princip flydde för glatta livet då jag inte vill bli lika sjuk som han. baby boy! Annars har jag umgåtts med min underbara &fina mariah dom senaste dagarna. Vi har inte lyckats gjort så mycket förutom att vi hängde med syster på inflyttningsfest, sett avatar i 3D och gråtit oss utmattade till paranormal activity. KUL att jag ska sova ensam inatt! ett stort fett plus däremot är att jag inte börjar förens halv två imorgon! nuu ska sminket bort och sen somna med mitt andra (snart tomma) påskägg, over and out!
my world would be a lonely place.. if i wouldn't have you, the one that puts a smile on my face.
right now i've got you and you make me feel stronger. When my days are rough and when an hour feels so much longer, i've got you.

Kommentarer
Postat av: sophia

alla får påskägg förutom jag :(((( c ya later alligator!

2010-04-07 @ 11:33:35
URL: http://merde.devote.se
Postat av: moa

c ya tomorrow babe!

2010-04-07 @ 15:59:08
Postat av: sophia

du kan droppa dead! btw kmr alla droppa dead för på nästa idrottslektion ska vi boxarna hålla så då äre DROP DEAD till alla mohahha ja imorn ist :D krya på dig babo

2010-04-07 @ 18:02:32
URL: http://merde.devote.se
Postat av: moa

hahahahaha, dddddddddddamn!

2010-04-07 @ 18:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0