jag blir ju alldeles stum när jag ser dig

det är så bra, för du är inte på låtsas
vi ser på film och sitter tätt intill varann
och tycker att vi är det bästa som har hänt
fast det vore kanske bättre om du var inte var på riktigt.
för jag vill bara ha mer av dig
det bästa jag vet här i rhodos är nog när jag inväntar maten!!1 haha, så grymt är det, önskar att jag fick dela denna upplevelse med min arme. känns som att ni skulle uppskatta den känslan med! 
nej nu ska jag be oscar översätta varenda tyskdubbad film på tv. tjing!
jag bryr mig inte så mycket just nu
det känns som att du inte vet.
Eller jag vet, att du inte vet.
Du behöver inte mig, vi är inte på samma nivå bubben

Kommentarer
Postat av: sophia

haha du är klockren <3

2010-07-24 @ 23:28:21
URL: http://merde.devote.se
Postat av: anchi

alltså P.. det känns ju lite bättre måste jag säga! haha. den andra bubbisen.. ujuj. nja. miss you baby

2010-07-25 @ 03:16:15
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0