Vi två, hejdå. Fuck off, du dog. Åh snart lättar molnen som du målat på himlen min. Och du får ingen tår, ingenting


ujujujujuj vilken fin kväll och daag jag har haft. Träffades i hästhagen för att säga adjö till natalie, visste inte att det fanns VÄRSTA frisbeesurf banan där. haha. herregud. Imorgon ska jag ta ett morgondopp i angelicas pool!!1 GRYMT. Sen fara iväg till nora!
+ att oskar linnros langar fina rubriker till mig hela tiden
+ att solen ska befinna sig framme imorgon
- att alla min finisar drar till frankrike hela tiden

Kommentarer
Postat av: anchi

hahaha :D

2010-07-03 @ 02:56:31
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: sis

Ni ser ut att ha haft en wunderbar kväll :) <3

2010-07-03 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0