"you always miss a best friend"

idag har jag... ätit med mina fina vänner på böffenöffen house (snälla, något ställe med lättare namn nästa gång?!), nästan gått barbent (men vad gör man inte, har man alternativet att ha prickiga ben så är det klart att man tar tillfället i akt, hihi), sett folk ramla (skadeglädje), sett bananer och kiwisar (eller hur sophia?) och insett att jag måste ha med mig en macka (eller flera :D) till skolan då mitt humör ofta sjunker drastiskt. (Jag ska skaffa mig en fin matlåda! haha, så om ni ser en med typ batman, spiderman eller YODA typ. CALL ME)
sen kommer hampe, det blir kyckling och stryk i mario kart. a w e s o m e

Kommentarer
Postat av: rebecka

armén(L) tjusiga prickiga ben du hade idag :)<3

2010-03-01 @ 21:13:53
URL: http://rebeckaboman.blogg.se/
Postat av: moa

ett stort (L)

hihi tackar bomaaan :) <3

2010-03-01 @ 22:03:00
Postat av: sophia

vaddå har du mario kart?

måste ta ett allvarligt snack med dig om det sen. Fan varför har du inte sagt ngt???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? jag älskar mario kart. PUNKT HAHA kiwi (L)

2010-03-03 @ 08:56:17
URL: http://merde.devote.se
Postat av: moa

okej sophia. detta ser jag som ett allvarligt problem. inte okej, vi ska diskutera detta! :D:D::D kiwi all day

2010-03-04 @ 15:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0