we're doing fine, we're doing nothing at all. and I'd love to stay here, safe from all the stupid questions.

haft en isolerad vecka med endast ipren, alvedon och ludwig bell som sällskap!
men i helgen har jag levt liite, jag har sett min kära vänpojk badat med sin fiflifån + plånbok, fått shotgun i eriks bil, insett att jonne inte bara kan tvätta flaggstänger utan kan också överleva i vildmarken, att brun utan sol produkter inte är att leka med,  att man aldrig ska lita på odensbackare när det gäller badställen (istället hamnar man på en 30minuter lång vandring med mygg..), hittat min avlsutningsklänning (jarrrråh), fastställt att chips och godis ÄR den bästa frukosten ever och att erik är i trotsåldern!
nu - svennebananmat, dusch och kanske en promenad
do think you can find it? if you dig deep you may find more of those stupid secrets, more lies and more heartbreaking stories. I wish you could see it, I wish I could stand up. Stand up for what I believe in, just afraid of loosing more than I already have

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar

2010-05-23 @ 18:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0